Handelsbetingelser

Priser: Erhverv
Alle priser er dagspriser og inklusiv alle danske afgifter, told osv., men eksklusiv moms.
Der kan forekomme små ændringer i prisen fra bestillingsdagen til leveringsdagen.

Ordrebekræftelse/kvittering:
Du modtager en ordrebekræftelse på mail umiddelbart efter dit køb. Der tages forbehold for
udsolgte varer og tastefejl. Handler du som virksomhed, får du vedlagt en følgeseddel, som skal
fremvises ved eventuel ombytning eller reklamation. Følgeseddelen er også dit bevis på
reklamationsretten – hvis uheldet skulle være ud

Betaling:

Når du handler på Gourmet-online.dk skal du ikke betale ved købet, men modtager en kvittering på bestillingen. Ved levering af varerne medfølger en følgeseddel, som i slutningen af måneden omdannes til en faktura. Denne skal normalt betales inden for 10 dage.

Levering:
Varerne leveres af Gourmetens Grønt og leveres til alle brofaste øer. Bor du ikke på en brofast ø, vil du blive kontaktet og kan mod et gebyr få leveret dine varer.

Levering: kommer som aftalt

Varerne leveres i tidsrummet 7.00 – 14.00. Er du ikke hjemme, kan du skrive i kommentarfeltet, hvor vi kan sætte varerne 

Som erhvervskunde på Fyn er fragten indregnet i prisen. Hvis din virksomhed/leveringsadresse ligger uden for Fyn, vil der være ekstra leveringsomkostninger, som aftales med Gourmetens Grønt. 
Flere produkter kan leveres fra dag til dag.

Leveringsansvaret stopper ved afsætning af varerne.

Fortrydelsesret:
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i
samme stand, som da du modtog den.

Du skal returnere varen til os senest 1 dag efter, du har modtaget den.

Varen kan også afleveres på vores lager adresse Holkebjergvej 100, 5250 Odense SV. Er der ingen at
træffe på adressen vedlæg da kontakt nr. eller mail adresse, og vi vil kontakte dig.

Reklamation:
Der gives efter købeloven en reklamationsret på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som
kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet efter købet. Det er dog en forudsætning, at
disse mangler ikke er opstået som følge af et fejlagtigt brug af produktet eller anden
skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden for 24 timer, efter du
har modtaget varen.

 

Scroll til toppen

For erhvervskunder

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.